2017/04/12

Część Druga: Bohaterowie


Dorcas   M e a d o w e s
Podarowałeś mi coś, co nawet trudno nazwać. Poruszyłeś we mnie coś, o istnieniu czego nawet nie wiedziałam. Jesteś i zawsze będziesz częścią mojego życia. Zawsze.
Janusz Leon Wiśniewski

Syriusz   B l a c k
Kiedy człowiek pierwszy raz się zakochuje jego życie nieodwracalnie się zmienia i choćby nie wiedzieć jak się próbowało, to uczucie nigdy nie zniknie(...). I cokolwiek byś zrobił, zostanie z tobą. Na zawsze.
Nicholas Sparks

Lily   E v a n s
Nigdy nie zastanawiałam się jak umre, ale umrzeć za kogoś kogo się kocha wydaje sie dobrą śmiercią.
Stephenie Meyer

James   P o t t e r
Któż to ci powiedział, że nie ma już na świecie prawdziwej, wiernej, wiecznej miłości? A niechże wyrwą temu kłamcy jego plugawy język!
Michaił Bułhakow

Remus   L u p i n
Ślady, które ludzie pozostawiają po sobie, zbyt często są bliznami.
John Green

Marlena   M c K i n n o n
Człowiek jest najgłębiej uzależniony od swojego odbicia w duszy drugiego człowieka.
Witold Gombrowicz

Angus   C a m p b e l l
Ale zawsze nadchodzi godzina w historii, kiedy ten, co ośmiela się powiedzieć, że dwa i dwa to cztery, jest karany śmiercią.
Albert Camus

Regulus   B l a c k
Nie wszystko jest tym, na co wygląda, a ludzie nie zawsze są tymi, za których się podają.
C.J. Daugherty

Emmelina   V a n c e
Dopiero późną nocą, przy szczelnie zasłoniętych oknach, gryziemy z bólu ręce, umieramy z miłości.
Małgorzata Hillar

William   M e a d o w e s
W życiu wszystko ma swój zmierzch. Tylko noc kończy się świtem.
Lisa Jane Smith

Bohaterowie drugoplanowi

Od lewej góra: Rose Wax, Alaric Meadowes, Allie Peasegood.
Od lewej dół: Peter Pettigrew, Bellatrix Black, Barty Crouch Jr.

Większość postaci występowała w książce jak i w filmie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj nieznajomy... ;)
Jeśli już tu jesteś, zostaw proszę ślad po sobie.
Będzie mi niezmiernie miło wiedzieć, co sądzisz o mojej twórczości.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania,
Adaline