2019/01/25

Część Trzecia: Bohaterowie


Dorcas M e a d o w e s (Elena Carter)
Dziura w moim sercu ma twój kształt i nikt inny do niej nie pasuje.
– Jeanette Winterson 

Syriusz B l a c k
Nigdy nie zapominaj o tym, kim jesteś, bo świat na pewno o tym nie zapomni. Uczyń z tego swoją siłę, a wtedy przestanie to być twoim słabym punktem. Zrób z tego swoją zbroję, a nikt nie użyje tego przeciwko tobie.
– George R.R. Martin

Hestia J o n e s
Trzeba coś kochać, żeby to znienawidzić.
 Nikolas Sparks

Remus L u p i n
Nie mogę uwierzyć, że tak normalnie wyglądam na zewnątrz, choć w środku mam kompletne pobojowisko.
Suzanne Collins

Nimfadora T o n k s
Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby, kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja.
– Gabriel García Márquez

Emmelina V a n c e
Niewiele rzeczy tak bardzo oszukuje jak wspomnienia.
Carlos Ruiz Zafón

Kingsley S h a c k l e b o l t
Mężczyzna to nieskomplikowane urządzenie – ma tylko jedną dźwignię.
– Manuela Gretkowska

Hope M e a d o w e s (Hope Carter)
Opłakuję coś, czego nigdy nie miałam. Co za absurd. Rozpacz z powodu przeklętych nadziei, przeklętych marzeń i oczekiwań.
E.L James

Harry P o t t e r
Ja nie szukam żadnych kłopotów –  to kłopowy zwykle znajdują mnie.
–  Joanne Kathleen Rowling 

Bellatrix Lestrange
Ludzie, którzy są szaleni rzadko zastanawiają się nad tym, czy są szaleni..
Richelle Mead

Rudolf Lestrange
Może właśnie na tym polega odwaga - kiedy człowiek już o nic nie dba.
 Harlan Coben 

Bohaterowie drugoplanowi
Alastor Moody, Fred i George Weasley, Moly i Artur Weasley, Severus Snape, Albus Dumbledore, Ron Weasley, Hermiona Granger, Olivier Wilde. 



Większość postaci występuje w książce jak i w filmie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj nieznajomy... ;)
Jeśli już tu jesteś, zostaw proszę ślad po sobie.
Będzie mi niezmiernie miło wiedzieć, co sądzisz o mojej twórczości.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania,
Adaline