Istniejemy póki ktoś o nas pamięta - Meadowes and Black

1 grudnia 2016

O Blogu



FANFICTION POTTEROWSKIE – CZASY HUNCWOTÓW

Historia opowiadana jest z perspektywy Dorcas i Syriusza.

Największą zmianą jest wiek bohaterów. Zaczęli szkołę w wieku 13 lat, a więc na szóstym roku, gdzie historia się zaczyna, główni bohaterowie mają 18 lat.
Staram się, by opowieść była w miarę kanoniczna i zgodna z prawdziwym światem Harrego Pottera, tak więc większość osób z mojego opowiadania występuje w czarodziejskim świecie.

Miłość, przyjaźń, rodzina..

Moje opowiadanie nie składa się tylko z radosnych momentów. Jest to historia przede wszystkim o miłości w stanie wojny. W wielu przypadkach szczęście łączy się z nieszczęściem, radość z bólem, a miłość z nienawiścią.


W planie są trzy części opowiadania.
Część Pierwsza – szósty rok w Hogwarcie
Część Druga – siódmy rok w Hogwarcie oraz pierwsze lata po ukończeniu szkoły
Część Trzecia – Zakon Feniksa za czasów Harrego Pottera

2 komentarze:

  1. Ambitne plany. Mam nadzieję, że nie porzucisz bloga w połowie pisania, bo jestem ciekawa Twojej wizji tej historii

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Chciałabym skontaktować się z tobą emailowo w sprawie Pogawędki z Becą dla Księgi Baśni.
    Oto mój email: czekam na odpowiedz.
    pottersofia21@gmail.com
    Pozdrawiam
    Re(Beca)

    OdpowiedzUsuń