2016/12/01

Opowieść o...



FANFICTION POTTEROWSKIE –– CZASY HUNCWOTÓW
Opowiadanie trwało od 01 grudnia 2016 roku do 04 lipca 2019 roku.

Historia opowiadana jest z perspektywy Dorcas i Syriusza.
Największą zmianą jest wiek bohaterów. Zaczęli szkołę w wieku 13 lat, a więc na szóstym roku, gdzie historia się zaczyna, główni bohaterowie mają 18 lat.
Staram się, by opowieść była w miarę kanoniczna i zgodna z prawdziwym światem Harrego Pottera, tak więc większość osób z mojego opowiadania występuje w czarodziejskim świecie.

Myślał o niej, choć nie myślał, że do tego dojdzie.
Pragnął jej, choć nie pragnął, by to stało się prawdą.
Kochał ją. I Przepadł.

Myślała o nim.
Pragnęła go.
Kochała go.
Przepadła, choć nie myślała i nie pragnęła, by ten sen stał się rzeczywistością.

Któż to ci powiedział, że nie ma już na świecie prawdziwej, wiernej, wiecznej miłości? A niechże wyrwą temu kłamcy jego plugawy język!

TOM PIERWSZY – Istniejemy póki ktoś o nas pamięta

Część Pierwsza – szósty rok w Hogwarcie
Część Druga – siódmy rok w Hogwarcie oraz pierwsze lata po ukończeniu szkoły
Część Trzecia – Zakon Feniksa za czasów Harry’ego Pottera



TOM DRUGI
 Dziedzictwo Hope Meadowes-Black


BOHATEROWIE

Hope Meadowes-Black
Slytherin, Czysta Krew, Wilkołak
High in the halls of the kings who are gone
Jenny would dance with her ghosts
The ones she had lost and the ones she had found
And the ones who had loved her the most

Harry Potter
Gryffindor, Pół-krew, Wybraniec
Jesteś tak daleko ode mnie, czasami jednak blisko tak,
Mogę porozmawiać z tobą czasem, czasem znajdujesz dla mnie czas,
Chciałbym coś powiedzieć o tobie, tak często czuję twoją siłę,
Nic się nie dzieje przypadkowo, chociaż tak często w to wątpimy

Remus Lupin
Zakon Feniksa, Pół-krew, Wilkołak
Lecz po nocy przychodzi dzień,
A po burzy spokój,
Nagle ptaki budzą mnie
Tłukąc się do okien

Nimfadora Tonks
Zakon Feniksa, Pół-krew, Metamorfog
Nic, naprawdę nic nie pomoże
Jeśli Ty nie pomożesz dziś miłości
Nic, naprawdę nic nie pomoże
Jeśli Ty nie pomożesz dziś miłości

Hermiona Granger
Gryffindor, Mugol
Co mi, Panie, dasz
W ten niepewny czas?
Jakie słowa ukołyszą
Moją duszę, moją przyszłość
Na tę resztę lat?

Ronald Weasley
Gryffindor, Czysta Krew
Witaj, nieznajomy,
Nawet nie wiem jak na imię masz,
Patrzę na Ciebie i myślę,
Czy to ja za kilka lat?

Charles Lestrange
Slytherin, Czysta Krew
Jedyne o czym wciąż myślę
To ciemnowłosa dziewczyna
Choć nie chce dać czego proszę
W oddali od siebie mnie trzyma
Choć nie chce moich przysiąg
Nie słyszy nawet swej dumy, o nie

Astoria Greengrass
Slytherin, Czysta Krew
Nic nie przychodzi do głowy
Nic nie poprawisz, choćbyś chciał
Czekaj na wiatr
Zjawi się sam
Wykorzystaj tę chwilę
Może cię spotkać w środku dnia
Nie trać wiary w marzenia
Tyle jest do stracenia

Ginny Weasley
Gryffindor, Czysta Krew
Zostań, potrzebuję Cię tu,
To co w sobie mam, tylko ciągnie mnie w dół,
Zostań, poukładaj mi sny,
Jeden z nich na pewno to My.

Justyn Finch-Fletchley
Hufflepuff, Mugol
Już teraz wiem, że dni są tylko po to
By do Ciebie wracać każdą nocą złotą
Nie znam słów, co mają jakiś większy sens
Jeśli tylko jedno - jedno tylko wiem:
Być tam, zawsze tam, gdzie Ty

Draco Malfoy
Slytherin, Czysta Krew
Myślałem, że Ty skrzywdziłaś mnie,
A to ja, skrzywdziłem Ciebie.
Szkoda, że tak późno pojąłem to
tak późno to zrozumiałem, zrozumiałem to

Leta Lestrange
Slytherin, Czysta Krew
Świat w ramionach Twoich jak ja,
Największy Siłacz od lat.
To dziś staniemy znów twarzą w twarz,
Chodź, patrz jak walczę.

Neville Longbottom
Gryffindor, Czysta Krew
Małomiasteczkowa twarz,
Małomiasteczkowa głowa,
Małomiasteczkowy styl,
Małomiasteczkowo kocham.

Eva Greengrass
Czysta Krew
Te sentymenty mnie usypiają,
Gasną jak stare latarnie,
Powroty nie zmieniają nic, nic, nic,
Nie, nie zmieniają nic,
Od dzisiaj chcę przed siebie patrzeć,
Już zawsze.

Rosalie Malfoy
Czysta Krew
Po nitce wspomnień idę pod dom, Twój dom,
Warkoczami tęskno, wrastam tu kolejny rok,
I ledwo już pamiętam Twoją twarz,
Byliśmy dzieźmi, a teraz pewnie już kogoś masz.

Bohaterowie drugoplanowi
Kingsley Shacklebolt, Fred i George Weasley, Molly i Artur WeasleyMagnus Wayne, Bellatrix Lestrange, Rudolf Lestrange.

2 komentarze:

  1. Ambitne plany. Mam nadzieję, że nie porzucisz bloga w połowie pisania, bo jestem ciekawa Twojej wizji tej historii

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Chciałabym skontaktować się z tobą emailowo w sprawie Pogawędki z Becą dla Księgi Baśni.
    Oto mój email: czekam na odpowiedz.
    pottersofia21@gmail.com
    Pozdrawiam
    Re(Beca)

    OdpowiedzUsuń

Witaj nieznajomy... ;)
Jeśli już tu jesteś, zostaw proszę ślad po sobie.
Będzie mi niezmiernie miło wiedzieć, co sądzisz o mojej twórczości.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania,
Adaline