2016/12/01

Część Pierwsza: Bohaterowie


Dorcas   M e a d o w e s
(...) ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego, co dla nich najgorsze.
–– Joanne Kathleen Rowling

Syriusz   B l a c k
Samotnym jest się tylko wtedy, gdy ma się na to czas.
–– Janusz Leon Wiśniewski

Lily   E v a n s
Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.
–– Antoine de Saint-Exupéry

James   P o t t e r
Prawdziwa miłość oznacza,że zależy ci na szczęściu drugiego człowieka bardziej niż na własnym, bez względu na to, przed jak bolesnymi wyborami stajesz.
–– Nicholas Sparks

Mary  M a c d o n a l d
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
–– Jonathan Carroll

Remus   L u p i n
Książki są lustrem: widzisz w nich tylko to co, już masz w sobie.
–– Carlos Ruiz Zafón

Marlena   M c K i n n o n
Gdybyś był w połowie tak zabawny za jakiego się uważasz, mój chłopcze, byłbyś dwa razy bardziej zabawny niż jesteś.
–– Cassandra Clare

Angus    C a m p b e l l
Ludzie mają irytujący zwyczaj pamiętania rzeczy, których nie powinni pamiętać.
–– Christopher Paolini

Emmelina   V a n c e
Nigdy, nigdy nie żałuj, że zrobiłaś cokolwiek, jeśli robiąc to, byłaś szczęśliwa.
–– Dorotea de Spirito

William   M e a d o w e s
Ale właśnie o to chodzi. Kiedy kochasz nie masz wyboru.
–– Cassandra Clare

Bohaterowie drugoplanowi
Od lewej góra: Peter Pettigrew, Frank Longbottom i Alicja Brown, Rose Wax.
Od lewej dół: Regulus Black, Clyde Greengrass, Barty Crouch Jr.


Większość postaci występowała w książce jak i w filmie.

3 komentarze:

  1. O ja, widzę, że fanka Pamiętników! Już mogę powiedzieć, że zostanę na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ci Huncwoci racy przystojni... Super. Coś czuję, że zostanę tu na dobre.
    PS. Fajne te cytaty do każdego bohatera

    OdpowiedzUsuń
  3. TVD <3 Weszłam sobie po przeczytaniu rozdziału czwartego, by zobaczyć sobie, kogo obsadziłaś jako Clyda, bo tych głównych to już spamiętałam :D I aż mnie serduszko zabolało, że mój kochany, ukochany, przekochany Tyler jest takim złym charakterem! :'( Ech, jak ja to przeżyję!
    No nic, jakoś będę musiała przyjąć to na klatę! :P

    OdpowiedzUsuń

Witaj nieznajomy... ;)
Jeśli już tu jesteś, zostaw proszę ślad po sobie.
Będzie mi niezmiernie miło wiedzieć, co sądzisz o mojej twórczości.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania,
Adaline